• 13-03-2023, 12:14:45
    #1
    Selamlar

    Ani bir kararla 30 yaşında Üniversite okuma kararı almakla beraber ve okumak istediğim bölümü kararlaştırıp kaydımı yaptırdım.
    Ön lisans için TYT sınavına gireceğim ve ders çalışmak için kendime program oluşturuyorum.
    ayrıca 2 yıl içinde konuşma düzeyinde İngilizce öğrenmem gerekiyor... bunun içinde programları mı hazırladım.
    Resim çalışmaları yaptığım için tanıştığım yabancı arkadaşlarım vardı ve onlarla birlikte görüntülü sohbet edeceğiz ama ilk önce İngilizcenin temelini öğrenmem gerekiyor.

    Bazı şeylere geç kalsam da... hedeflerimin peşinde koşturacağım.
  • 13-03-2023, 12:18:03
    #2
    Hazırlanmak denirse
  • 13-03-2023, 12:19:39
    #3
    cemvrs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hazırlanmak denirse
    İşten fırsat kalıyorsa (:
  • 13-03-2023, 12:19:54
    #4
    ben de aynı durumdayım 3 ay kalmış yeni başlayacağım
  • 13-03-2023, 12:21:07
    #5
    syst3mown3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben de aynı durumdayım 3 ay kalmış yeni başlayacağım
    Hiç olmamasından iyidir diye düşünüyorum (:
  • 13-03-2023, 12:21:09
    #6
    OzanPsd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşten fırsat kalıyorsa (:
    Cidden öyle, ama içimde çokta istek açıkçası