Selamlar

Ani bir kararla 30 yaşında Üniversite okuma kararı almakla beraber ve okumak istediğim bölümü kararlaştırıp kaydımı yaptırdım.
Ön lisans için TYT sınavına gireceğim ve ders çalışmak için kendime program oluşturuyorum.
ayrıca 2 yıl içinde konuşma düzeyinde İngilizce öğrenmem gerekiyor... bunun içinde programları mı hazırladım.
Resim çalışmaları yaptığım için tanıştığım yabancı arkadaşlarım vardı ve onlarla birlikte görüntülü sohbet edeceğiz ama ilk önce İngilizcenin temelini öğrenmem gerekiyor.

Bazı şeylere geç kalsam da... hedeflerimin peşinde koşturacağım.