• 12-03-2023, 17:46:46
    #1
    Bir kaç gündür 2 kişi benimle dalga geçiyor sanırım. Bi ürün hakkında hem r10 dan hem de whatsapptan mesaj atıyorlar. İhtiyacım yok diyorum ertesi gün daha önce yazdım mı bilmiyorum almak ister misiniz diye bir daha mesaj geliyor 😅 geçenlerde özellikle söyledim almak istemediğimi yine r10 dan mesaj atmış.
  • 12-03-2023, 17:53:11
    #2
    Chatgpt ile yazdırsanız daha anlaşılır olurdu sanırım
  • 12-03-2023, 17:54:15
    #3
    "Özel mesajla reklam yapmak" cezası var forumda. Report ederseniz işlem sağlanır. Bana da "Hocam elimde zarttirizurtzurt.com domaini var almak ister misin?" mesajı geliyor günde 5-10 tane. O kadar yoruldum ki artık "Kardeşim ben senin domainini ne yapayım?" bile demeden reportluyorum.
  • 12-03-2023, 17:54:29
    #4
    olsun olsun ihtiyacın vardır ne satyıosa al bence

    edit:bu mesaj ağır ironi içerir.tşkler.