"Özel mesajla reklam yapmak" cezası var forumda. Report ederseniz işlem sağlanır. Bana da "Hocam elimde zarttirizurtzurt.com domaini var almak ister misin?" mesajı geliyor günde 5-10 tane. O kadar yoruldum ki artık "Kardeşim ben senin domainini ne yapayım?" bile demeden reportluyorum.