Tyadijital adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
E-Fatura kesebilecek varmı ?
11
●516
- 12-03-2023, 17:06:59vergi dairesinden emre bey ile oturduk çiğdem çıtlayarak gelecek yanıtları bekliyoruz
- 12-03-2023, 17:57:16😁, Hocam bende az önce muhasebeci Ahmet bey ile konuştum.SdtTicaret adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Söyledikleri:
Eğer dijital ürün 1 tane ise ve içerisinden 50 tane çıkıyorsa E-Fatura da İsim kısmına 1x50 yazılması adet kısmına ise 1 adet yazılması gerektiğini söyledi yani 50 ürün içerin 1 paket alındı şeklinde olduğunu söyledi.
Pazaryerlerinden bazıları ile konuştum onlarda aynı şeyi söyledi 50 adet fatura yerine isim kısmında 1x50 yazan faturanın yeterli olduğu aynı zamanda ürün stok kısmına 50 adet yazılması gerektiği söylendi. Yani fatura da 1x50 yazıyorsa stok kısmına da 50 adet ve aşağısı yazılabilir.
rica etsem bu bilgiyi Emre Bey de teyit ettirebilir misiniz ?