Tyadijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aldığınız kişiyi cimere şikayet ediniz knaıtı mevcut ise elinizde dekonta gerekli açıklama yazıldı ise tamamdır
yüksek bir mebla değil hocam ondan dolayı gerek yok. Tekrardan faturalı alım yapacağım.