Forumda doktor var ise ona sorum olacaktı;
Bugün sabah kalktığımdan belli iki elimde avuç içimin bir kısmı ve parmaklarımda tiken gibi batma başladı , yanma ve terlemede var ve batan yerlerde kırmızı bebek benek noktalar var belli olacak kadar ve rahatsız ediyor iki elimdede var sebebi ne olabilir ?
Forumda doktor var ise bakabilirmi ?
6
●238
- 11-03-2023, 12:02:35Benim hicbirseye alerjim yok hocam yani bu yaşıma kadar alerji olmadım yaşım 27cumbullop adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-03-2023, 12:06:31Alerji yasa bakmaz. Çıkabilir. Ama muhtemelen magnezyum eksikligi var. Doktora gitmen lazim.Igmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu forumda crackci cikikci olabilir
- 11-03-2023, 12:07:34sivasta isen devlet hastanesine gidip acilden soracaksın. burası webmaster forumu hasta bakım huzur evi değil. Allah aşkına niye böyle yapıyorsunuz sağlık ciddi burada aldığın bilgi sana ne verecekIgmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-03-2023, 12:09:59Üyeliği durduruldudoktorlar tedavi için açık artırma açıyormuş bi deTHK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-03-2023, 12:10:01Sivas'ta değilim hocam ve köye geldim haftasonunu geçirmek için burda çıktı bu sorun ve burdada doktor imkanı yok keyfimden açmadım yani bu konuyu webmaster formunda sağlık ile birşey sorulamaz diye bir maddemi var ? Niye bukadar celallendiniz.THK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle