THK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sivasta isen devlet hastanesine gidip acilden soracaksın. burası webmaster forumu hasta bakım huzur evi değil. Allah aşkına niye böyle yapıyorsunuz sağlık ciddi burada aldığın bilgi sana ne verecek
doktorlar tedavi için açık artırma açıyormuş bi de