• 09-03-2023, 00:38:26
    #1
    Merhaba
    Merak ediyorum da amatör telsizci var mı acaba
  • 09-03-2023, 00:47:03
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Buyur Benn
  • 09-03-2023, 00:47:58
    #3
    Valla inanılmaz bilenmiş bir vaziyette geliyorum. Umarım olacağım. Özel değilse açık açık soruları paylaşabilirseniz takip etmek isterim başlığı...
  • 09-03-2023, 00:57:46
    #4
    DodoYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buyur Benn
    Napıyorsun hafız nasılsın
    picpoket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla inanılmaz bilenmiş bir vaziyette geliyorum. Umarım olacağım. Özel değilse açık açık soruları paylaşabilirseniz takip etmek isterim başlığı...
    Sorular karma oluyor ama e sınav a da geçtiler artık
    Belgene göre istersen şu sayfadan çalış
    https://ates.m5bilisim.com/
    Buradan seç yada kıyı emniyeti örnek soru bankası var onlarda işini göre bilir belki
  • 09-03-2023, 00:58:48
    #5
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Napıyorsun hafız nasılsın

    Sorular karma oluyor ama e sınav a da geçtiler artık
    Belgene göre istersen şu sayfadan çalış
    https://ates.m5bilisim.com/
    Buradan seç yada kıyı emniyeti örnek soru bankası var onlarda işini göre bilir belki

    Çok sağol hocam hızlıca inceleyeceğim... Murat Şen yüzünden sardık bu meraka : )

    Edit:
    https://www.youtube.com/watch?v=Hd-HtgavH88
    bu
  • 09-03-2023, 02:16:02
    #6
    picpoket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok sağol hocam hızlıca inceleyeceğim... Murat Şen yüzünden sardık bu meraka : )

    Edit:
    https://www.youtube.com/watch?v=Hd-HtgavH88
    bu
    Sıkıntı yok
    İstersen direk a/b yapma he elektrik filan aran iyi ise filan a/b sınav yap ama yoksa C yap sonra yükseltirsin C almak basit 5w olayına da takışma 10w da alsan kısıtlat 5w takıl b de zaten 5w ama ben hiç çeviren görmedim kaç w diye telsiz
  • 10-04-2023, 23:09:58
    #7
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba
    Merak ediyorum da amatör telsizci var mı acaba
    Ben yeni sınavı geçtim A sınıf belgeye hak kazandım .Öğrenmeye başlıyorum , yerli ve yabancı siteleri okuyorum kendimi geliştirmek için .
  • 20-04-2023, 11:32:59
    #8
    kbali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben yeni sınavı geçtim A sınıf belgeye hak kazandım .Öğrenmeye başlıyorum , yerli ve yabancı siteleri okuyorum kendimi geliştirmek için .
    Çok güzel tebrik ederim hafız