kbali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben yeni sınavı geçtim A sınıf belgeye hak kazandım .Öğrenmeye başlıyorum , yerli ve yabancı siteleri okuyorum kendimi geliştirmek için .
Çok güzel tebrik ederim hafız