• 08-03-2023, 00:38:03
    #1
    Merhaba Arkadaşlar Dayımın Banka Kartı Kayıp Ve Mobilden Baktığımda 40 bin TL'lik bir çekim yapılmış bankayı arayıp kartı iptal ettirdim. Şimdi yarın güvenlik kamerasına bakmak istiyoruz ama ilk adım nasıl olucak ilk bankayami yoksa emniyete mi gitmemiz gerekiyor bilgisi olan varsa sevinirim
  • 08-03-2023, 00:40:15
    #2
    Günlük ATM'den çekim limiti bulunmaktadır. Diyelim ki internetten alındı ürün veya dijitalse ödeme yapılan yerleri direkt arayarak veya bankaya ulaşarak iptal ettirin. Sonrasında emniyete vb gidebilirsiniz.
    • mkolda
    mkolda bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 08-03-2023, 00:40:24
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ciklasahin.av.tr whatsapp yazarak bilgi alabilirsiniz.
  • 08-03-2023, 00:43:06
    #4
    benim başıma geldi bankaya gitti bu ödemeyi ben çekmedim dedim. bana forum doldurdular. 15 gün sonra ödeme hesabıma geldi. kartım kopyalanmıştır farklı şifre ile para çekilmişti.
    • mkolda
    mkolda bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 08-03-2023, 09:05:38
    #5
    Albayraktech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günlük ATM'den çekim limiti bulunmaktadır. Diyelim ki internetten alındı ürün veya dijitalse ödeme yapılan yerleri direkt arayarak veya bankaya ulaşarak iptal ettirin. Sonrasında emniyete vb gidebilirsiniz.
    Maleseff ki ATM'den çekilmiş