Merhaba Arkadaşlar Dayımın Banka Kartı Kayıp Ve Mobilden Baktığımda 40 bin TL'lik bir çekim yapılmış bankayı arayıp kartı iptal ettirdim. Şimdi yarın güvenlik kamerasına bakmak istiyoruz ama ilk adım nasıl olucak ilk bankayami yoksa emniyete mi gitmemiz gerekiyor bilgisi olan varsa sevinirim