• 06-03-2023, 22:28:19
    #1
    Üyeliği durduruldu
    hayırlı geceler, arkadaşlar işer çok durgun + müşteri yazıyor bilgi istiyor eyw tamam.

    tek sorun şu saatlerce bilgi isteyip geri dönüş yapmıyorlar en azından bir bilgi verseler.

    gercekten çok zor ve zoruma gidiyor.
    Siz ne düşünüyorsunuz?
  • 06-03-2023, 22:29:12
    #2
    Deprem sonrası gelirim yüzde 80 düştü o bölgede olmamama rağmen
  • 06-03-2023, 22:31:35
    #3
    Bizim sektörü her türlü kriz vurur maalesef
  • 06-03-2023, 22:33:55
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Gelistir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Deprem sonrası gelirim yüzde 80 düştü o bölgede olmamama rağmen
    Bu haftaki gelirimi söylesem inanırmısın?

    500₺

    4000 bin lira zarar :d
  • 06-03-2023, 22:36:51
    #5
    Hediyelik kişiye özel ürünler için Ocak ve Şubat ayları çok durgun geçti bu ay biraz olacak gibi hayırlısı
  • 06-03-2023, 22:38:22
    #6
    ismailadem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu haftaki gelirimi söylesem inanırmısın?

    500₺

    4000 bin lira zarar :d
    sizinki iyiymiş 18k dan 2k ya düştüm şuanda 511 lira var hesabımda
  • 06-03-2023, 22:38:57
    #7
    Şuan şükür iyi bir problem yok. Sektörsel dalgalanmalar olabiliyor.
  • 06-03-2023, 22:40:04
    #8
    aynı bizde de durumlar durgun elimizden geldiğince anlayışlı fiyatlar veriyoruz bu gidişle zor yani
    • ismailadem
    ismailadem bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.