hayırlı geceler, arkadaşlar işer çok durgun + müşteri yazıyor bilgi istiyor eyw tamam.

tek sorun şu saatlerce bilgi isteyip geri dönüş yapmıyorlar en azından bir bilgi verseler.

gercekten çok zor ve zoruma gidiyor.
Siz ne düşünüyorsunuz?