• 04-03-2023, 23:37:09
    #1
    Arkadaşlar SMTP mail ayarlar bu şekilde ama bir türlü sistemde kayıtlı olan kişilere mail gitmiyor bir yerde bir sorun var ama bilen biri varmı ?

  • 04-03-2023, 23:40:34
    #2
    Smtp sadece "mail sending" gorevi saglar.
    Hesabinizin smtp portuna girdiginiz kismi calismiyor olabilir.
    Hesabiniza giris yapabilmeniz o portun dogru oldugunu gostermez cunku hesabiniza giris yapmanizi saglayan port imap kismina attir.
  • 04-03-2023, 23:41:52
    #3
    465 yaparmsiniz portu ?
  • 04-03-2023, 23:44:25
    #4
    oslopay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    465 yaparmsiniz portu ?
    Olmadı malesef
    murrtex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Smtp sadece "mail sending" gorevi saglar.
    Hesabinizin smtp portuna girdiginiz kismi calismiyor olabilir.
    Hesabiniza giris yapabilmeniz o portun dogru oldugunu gostermez cunku hesabiniza giris yapmanizi saglayan port imap kismina attir.
    O kadar bilgim olsa yapabilirdim sanırım
  • 04-03-2023, 23:44:48
    #5
    oslopay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    465 yaparmsiniz portu ?
    465 ssl/tls authentication ister dostum mail ayarlarindan ayarlamasi lazim
  • 05-03-2023, 01:19:46
    #6
    Kurumsal Üye
    mail. yerine: webmail. site . com

    587 yerine: 465 port

    Bazı firmalarda mail portları kapalı olabiliyor, firmaya danışabilirsiniz.
    Esasında en sağlıklısı mail ayarlarını hosting firmanızdan öğrenmek olacaktır.
  • 05-03-2023, 08:15:28
    #7
    👑BRKNET Dijital Ajans👑
    Merhabalar,
    İnceleme yapalım. Çözüm icin ücretli hizmet almak isterseniz iletişime geçebilirsiniz.
  • 05-03-2023, 13:52:27
    #8
    yilmaz70 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mail. yerine: webmail. site . com

    587 yerine: 465 port

    Bazı firmalarda mail portları kapalı olabiliyor, firmaya danışabilirsiniz.
    Esasında en sağlıklısı mail ayarlarını hosting firmanızdan öğrenmek olacaktır.
    Yardımınız için teşekkür ederim fakat malesef olmadı.