oslopay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
465 yaparmsiniz portu ?
Olmadı malesef
murrtex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Smtp sadece "mail sending" gorevi saglar.
Hesabinizin smtp portuna girdiginiz kismi calismiyor olabilir.
Hesabiniza giris yapabilmeniz o portun dogru oldugunu gostermez cunku hesabiniza giris yapmanizi saglayan port imap kismina attir.
O kadar bilgim olsa yapabilirdim sanırım