• 04-03-2023, 01:56:56
    #1
    Hocalarım her şeyi yaptım, hallettim. TXT gibi şeylerini doğrulattırdım ve kurulum tamamlandı. Thunderbird ile giriş yapmak istiyorum ama şifre yanlış diyor. Şifremi değiştirdim IMAP adreslerini doğru girdim ancak 1 saattir çözemedim. Yardımcı olabilecek var mı?
  • 04-03-2023, 02:00:13
    #2
    Kurumsal PLUS
    Web üzerinden giriş yapabiliyor musunuz? Evet ise IMAP veya POP3 kapalıdır onları açın. Yine sorun veriyorsa IMAP, POP3 ve SMTP bilgilerini doğru girin.
  • 04-03-2023, 02:01:59
    #3
    RakipsizHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Web üzerinden giriş yapabiliyor musunuz? Evet ise IMAP veya POP3 kapalıdır onları açın. Yine sorun veriyorsa IMAP, POP3 ve SMTP bilgilerini doğru girin.
    Hepsi doğru hocam, birçok kez kontrol ettim ama sonuç yine aynı.
  • 04-03-2023, 02:09:31
    #4
    Pc ise uzaktan bağlanıp bakayım istersen