Hocalarım her şeyi yaptım, hallettim. TXT gibi şeylerini doğrulattırdım ve kurulum tamamlandı. Thunderbird ile giriş yapmak istiyorum ama şifre yanlış diyor. Şifremi değiştirdim IMAP adreslerini doğru girdim ancak 1 saattir çözemedim. Yardımcı olabilecek var mı?