• 04-03-2023, 00:25:56
    #19
    gunay26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hep insanız diyoruz fakat olmayanlarda var
    Hocam çok sevdiğim bir sözdür : " Sen doğru ol. Eğri müstehakını bulur. "
  • 04-03-2023, 00:26:40
    #20
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şeytanın ne suçu var onu anlamıyom. yani adam göz göre göre haram yiyor haram maaş alıyor. suçuda şeytanamı atacaz.
    yani şeytandan daha ilerdeler
  • 04-03-2023, 00:28:01
    #21
    KeyCodE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çok sevdiğim bir sözdür : " Sen doğru ol. Eğri müstehakını bulur. "
    muhakkak bulacak belasınıda selasınıda er yada geç
  • 04-03-2023, 00:28:33
    #22
    Ne saçma konu bunun helal haram ile alakası yok karakter ile alakası var ve size göre yanlış olan şeyler bir başkasına göre o kadar yanlış sayılmayabiliyor olayın özeti o.

    Yok şeytan dürtüyormuş şuymuş buymuş şeytanında işi gücü yok bizim milleti dürtüyor
  • 04-03-2023, 00:30:25
    #23
    phpkoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne saçma konu bunun helal haram ile alakası yok karakter ile alakası var ve size göre yanlış olan şeyler bir başkasına göre o kadar yanlış sayılmayabiliyor olayın özeti o.

    Yok şeytan dürtüyormuş şuymuş buymuş şeytanında işi gücü yok bizim milleti dürtüyor
    kişiliksiz ve şerefsizlikten başka birşey degil
  • 04-03-2023, 00:33:56
    #24
    phpkoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne saçma konu bunun helal haram ile alakası yok karakter ile alakası var ve size göre yanlış olan şeyler bir başkasına göre o kadar yanlış sayılmayabiliyor olayın özeti o.

    Yok şeytan dürtüyormuş şuymuş buymuş şeytanında işi gücü yok bizim milleti dürtüyor
    hocam ortaya demişsin ama. 40 maaş almak hak etmediğin koltukta kime göre yanlış sayılmayabiliyor.
  • 04-03-2023, 00:34:42
    #25
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ortaya demişsin ama. 40 maaş almak hak etmediğin koltukta kime göre yanlış sayılmayabiliyor.
    O koltukta ki kişiye sorarsan bir gerekçesi vardır herkesin hep bir gerekçesi vardır...
  • 04-03-2023, 00:38:00
    #26
    phpkoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O koltukta ki kişiye sorarsan bir gerekçesi vardır herkesin hep bir gerekçesi vardır...
    evet ama en azından onlar kendini yüksege satıyor
  • 04-03-2023, 00:39:54
    #27
    gunay26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet ama en azından onlar kendini yüksege satıyor
    başkasının ekmegini çal çoluguna eşine yedir sonra haram girmedi bogazımıza de bunun ne gerekçesi olabilir