arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam ortaya demişsin ama. 40 maaş almak hak etmediğin koltukta kime göre yanlış sayılmayabiliyor.
O koltukta ki kişiye sorarsan bir gerekçesi vardır herkesin hep bir gerekçesi vardır...