Hayırlı akşamlar
Şahıs şirketi açmak istiyorum ama vergi dairesinde muhasebeci şart dediler. Bende mükellef sitesinden açmayı düşünüyorum. Sizce Mükellef sitesinden açmak mantıklı mı ve ne önerirsiniz.
Şahıs şirketi açacağım
11
●488
- 03-03-2023, 21:51:49
- 03-03-2023, 21:55:59Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Mükellef'ten açınca da mali müşaviriniz olmak zorunda zaten. Mükellef, mali müşavirlik yapmıyor ki.
- 03-03-2023, 21:56:20@benimmuhasebecim; ile çalışıyorum gayet ilgili ve başarılı birisidir bilginiz olsun.
- 03-03-2023, 21:57:32Üyeliği durdurulduFatiherdn_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleTabi ki muhasebeci olması gerekiyor ve @whitelotus; hocamın dediği gibi kesinlikle ve kesinlikle yüz yüze bir muhasebeci bulun, belki 50-100 TL daha fazla verirsiniz ama emin olun çok daha iyi olacaktır sizin için.whitelotus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mukellef ile çalıştım ( halen sorunlarımız devam ediyor )
Yönlendirdikleri mali müşavir işini doğru düzgün yapmadığı için ( beyannameleri gördermemek vb. ) bir dünya sorun ile uğraştık.
Genç girişimci desteğinde vs bir dünya uğraşarak sonuç alabildik vs vs.
Bu yüzden dolayı tavsiye etmiyorum mukellef'i
İyi forumlar dilerim - 03-03-2023, 21:57:58Üyeliği durdurulduHocam hiç ugrasma mükellefle normal muhasebeciyle anlas bende çok arastırdım ve sonunda bir muh8asebei tavsiye ettiler çok memnunum
- 03-03-2023, 21:59:56+1 uğur bey çok ilgili kaliteli bir insandır.mertyild adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
