Fatiherdn_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı akşamlar
Şahıs şirketi açmak istiyorum ama vergi dairesinde muhasebeci şart dediler. Bende mükellef sitesinden açmayı düşünüyorum. Sizce Mükellef sitesinden açmak mantıklı mı ve ne önerirsiniz.
whitelotus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yüzyüze olabileceğiniz bir muhasebeci bulun.
Tabi ki muhasebeci olması gerekiyor ve @whitelotus; hocamın dediği gibi kesinlikle ve kesinlikle yüz yüze bir muhasebeci bulun, belki 50-100 TL daha fazla verirsiniz ama emin olun çok daha iyi olacaktır sizin için.

Mukellef ile çalıştım ( halen sorunlarımız devam ediyor )

Yönlendirdikleri mali müşavir işini doğru düzgün yapmadığı için ( beyannameleri gördermemek vb. ) bir dünya sorun ile uğraştık.
Genç girişimci desteğinde vs bir dünya uğraşarak sonuç alabildik vs vs.

Bu yüzden dolayı tavsiye etmiyorum mukellef'i

İyi forumlar dilerim