Hayırlı akşamlar
Şahıs şirketi açmak istiyorum ama vergi dairesinde muhasebeci şart dediler. Bende mükellef sitesinden açmayı düşünüyorum. Sizce Mükellef sitesinden açmak mantıklı mı ve ne önerirsiniz.