• 03-03-2023, 11:54:17
    #1
    Merhaba arkadaşlar;

    İnternetten elde ettiğim gelirleri ihtiyaç olmadıkça Binance'da tutsam orada biriktirsem diyorum. Binance tabii büyük bir borsa ama batar mı, göçer mi, sıkıntı olur mu? Tamam belki meblağ büyük değil ama benim için büyük miktarlara ulaşabilir zaman içerisinde. Yılların kriptocuları bu konuda ne düşünüyorlar?
  • 03-03-2023, 11:57:08
    #2
    İlla bir borsada biriktireceksen binance mantıklı tercih olur. Ama hiçbir borsaya yüzde yüz güvenmeyin.
  • 03-03-2023, 11:57:49
    #3
    Busd ve binanceyle ile ilgili bu ara olumsuz haber akışı var. Ciddi miktarları btc veya eth olarak soğuk cüzdana almayı tavsiye ediyorum. Binance'nin kendisi de bunu tavsiye ediyor zaten.
  • 03-03-2023, 12:00:15
    #4
    Yakın vadeli mantıklı değil alırken 19.30 dan falan satıyor doları. Her zaman yüksekten veriyor bu yüzden bana pek mantıklı gelmiyor
  • 03-03-2023, 12:04:06
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yakın vadeli mantıklı değil alırken 19.30 dan falan satıyor doları. Her zaman yüksekten veriyor bu yüzden bana pek mantıklı gelmiyor
    Hocam ben ödemeyi direk USDT olarak alıyorum. Bozdururken yüksek olması benim için daha iyi.
  • 03-03-2023, 12:05:59
    #6
    Ben öyle yapıyorum hiç sorun yaşamadım ama illa %100 sağlama almak istiyorsanız offline cüzdan alın onda saklayın türkiye de bankada tutmakdan daha güvenli.
  • 03-03-2023, 12:08:00
    #7
    Uzun vadeli tutma düşünceniz varsa soğuk cüzdana aktarılması mantıklı. Hiçbir borsayaya uzun vadede güvenilmez bence.
  • 03-03-2023, 12:08:30
    #8
    Kesinlikle hayır. TRON network'ünde tutun. Tronlink uygulamasıyla TRC cüzdanı açıp TRC protokolü üzerinden tetherlerinizi buradaki cüzdanınızda biriktirin. Hem gönderimi alımı ucuz, hem de bir borsanın keyfine bağlı değil. Bozacağınız zaman dünyanın her yerinde iş yapan borsalara yada elden bozum yapan işletmelere çekim yapabilirsiniz.
  • 03-03-2023, 12:09:10
    #9
    Herkes soğuk cüzdan önermiş, arkadaşlar stealer'ların bile ana hedefi soğuk cüzdanlardır, seeds'leriniz alındığında yapabileceğiniz tek şey soğuk su içmek hele ki seeds yedeğini almadığı için kendi cüzdanına ulaşamayan tonla insan var, bilinçli kullanıcı değilseniz soğuk cüzdan yerine Binance çok daha güvenilirdir.

    Adam soğuk cüzdan olarak mobil uygulama öneriyor, en ufak güncelleme nedeniyle zafiyet oluşmaması mucize olur , aynı şekilde banking botların nasıl çalıştığını da öğrenin arkadaşlar, körü körüne bir şeyi savunmayın.