Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yakın vadeli mantıklı değil alırken 19.30 dan falan satıyor doları. Her zaman yüksekten veriyor bu yüzden bana pek mantıklı gelmiyor
Hocam ben ödemeyi direk USDT olarak alıyorum. Bozdururken yüksek olması benim için daha iyi.