Merhaba arkadaşlar;

İnternetten elde ettiğim gelirleri ihtiyaç olmadıkça Binance'da tutsam orada biriktirsem diyorum. Binance tabii büyük bir borsa ama batar mı, göçer mi, sıkıntı olur mu? Tamam belki meblağ büyük değil ama benim için büyük miktarlara ulaşabilir zaman içerisinde. Yılların kriptocuları bu konuda ne düşünüyorlar?