Selamlar blog sitemde bir yazıyı kopy paste yaptım site benimle iletişime geçti telif hakkı ihlali diye
Yazıları aldım için kaldırılmasını yoksa bu konuda şikayet edeceğini söyledi
Bende kaldırdım problem yok
Ama aklıma şu takıldı
Ben yine telif hakkı icin iletişim bıraktım
Bir kişi uyarmadan şikayet etmeye hakkı var mı
Telif hakkı oldunu iletmeden dava açmaya hakkı var mı bilen var mı acaba
Blog yazısından telif yemek
13
●380
- 03-03-2023, 09:50:57Peki botlar la çekilen yazılar icinde aynı durum söz konusumuenesutku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-03-2023, 09:54:53rss ile çekilen yazılar içinde aynı durummuMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-03-2023, 09:55:59Botu sitenize kuran sizsiniz, bu işlem sonucunda gelir elde eden yine sizsiniz. Etraftan almaktansa kendi makalelerinizi kendiniz yazmayı deneyin.Bodur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-03-2023, 09:59:31Rss, Bot vb. her ne olursa olsun riske girdiğine değmez. Kaynak göstererek paylaşmak istediğini belirterek izin almayı dene. Yine de izin vermiyorsa zorlamanın manası yok. Haber alanında ciddi cezalar söz konusu. Kafayı takar, uğraşmak ister sonra sıkıntı yaşarsın.Bodur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-03-2023, 10:08:11Kesinlikle şikayet edebilir onun olanı rizası olmadan kullanmak sonuçta.
Kopya içerik almasın kimse kimseden dini anlamda da büyük vebal. - 03-03-2023, 10:11:34enesutku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBen haber sitelerinden cekiyorun hocam onlar eder mi diye sordum yoksa kücük bloglara falan yapmıyorumelyesaayse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle