Selamlar blog sitemde bir yazıyı kopy paste yaptım site benimle iletişime geçti telif hakkı ihlali diye
Yazıları aldım için kaldırılmasını yoksa bu konuda şikayet edeceğini söyledi
Bende kaldırdım problem yok
Ama aklıma şu takıldı
Ben yine telif hakkı icin iletişim bıraktım
Bir kişi uyarmadan şikayet etmeye hakkı var mı
Telif hakkı oldunu iletmeden dava açmaya hakkı var mı bilen var mı acaba