enesutku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet, kendi insiyatifine bağlı kişinin. Uğraşmak isterse uyarma zorunluluğu yok. Direkt şikayetçi olabilir.
Peki botlar la çekilen yazılar icinde aynı durum söz konusumu