Üstümüzde zaten bir araba varken ikinciyi de alsak mı daha ucuz çıkar yoksa bayanın üstüne ilk araba şeklinde mi?
Bilenler bilgilendirirse sevinirim.
Araç sigortası bayan indirimi var mı?
6
●182
- 03-03-2023, 08:51:44üste alınan ilk vasıta sigortası her zaman daha pahalıdır bir de bayan olup olmamak fiyatı etkilemezw_zaferq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-03-2023, 08:53:27Sigorta şirketinin eşitlik ilkesi sabittir. Cinsiyet ayrımı göz etmez. Ama ilk sigorta ise hiç mi hiç affetmez okkalı bir bedel alır.
- 03-03-2023, 08:58:38Sigorta fiyatlarında pek fark kalmadı artık. Annemin üzerine 1 ay kadar önce bir araba aldık. İlk arabası bu arada 5040 TL sigorta çıktı. Benim kendime ait olan arabam var. 8 yıldır üzerimde araç var 1 kez bile kazam yok bana 5019 TL çıktı. Sözde indirim basamağı en üst.