• 03-03-2023, 08:47:57
    #1
    Üstümüzde zaten bir araba varken ikinciyi de alsak mı daha ucuz çıkar yoksa bayanın üstüne ilk araba şeklinde mi?
    Bilenler bilgilendirirse sevinirim.
  • 03-03-2023, 08:50:38
    #2
    Bayana sigorta şirketi neden indirim yapsın ki hocam?

    Kaçıncı basamaktasınız ve sizin / bayanın yaşı kaç?
  • 03-03-2023, 08:51:44
    #3
    w_zaferq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üstümüzde zaten bir araba varken ikinciyi de alsak mı daha ucuz çıkar yoksa bayanın üstüne ilk araba şeklinde mi?
    Bilenler bilgilendirirse sevinirim.
    üste alınan ilk vasıta sigortası her zaman daha pahalıdır bir de bayan olup olmamak fiyatı etkilemez
  • 03-03-2023, 08:53:27
    #4
    Sigorta şirketinin eşitlik ilkesi sabittir. Cinsiyet ayrımı göz etmez. Ama ilk sigorta ise hiç mi hiç affetmez okkalı bir bedel alır.
  • 03-03-2023, 08:56:08
    #5
    ilk sigorta ise ayrım yapmadan güzel bir fiyat veriyorlar hocam
  • 03-03-2023, 08:58:38
    #6
    Sigorta fiyatlarında pek fark kalmadı artık. Annemin üzerine 1 ay kadar önce bir araba aldık. İlk arabası bu arada 5040 TL sigorta çıktı. Benim kendime ait olan arabam var. 8 yıldır üzerimde araç var 1 kez bile kazam yok bana 5019 TL çıktı. Sözde indirim basamağı en üst.
  • 03-03-2023, 09:28:17
    #7
    Araba sufırsa yaparlar