Üstümüzde zaten bir araba varken ikinciyi de alsak mı daha ucuz çıkar yoksa bayanın üstüne ilk araba şeklinde mi?
Bilenler bilgilendirirse sevinirim.
üste alınan ilk vasıta sigortası her zaman daha pahalıdır bir de bayan olup olmamak fiyatı etkilemez