• 01-03-2023, 16:31:26
    #1
    İyi günler r10 üyeleri şuan ayt matematik için kaynak önerisi istiyorum.Zor bir şey olsun.3d Orijinal acil yayınlarının ayt matematigi bitti de son 1 kaynak çözeceğim ondan dolayı
  • 01-03-2023, 16:38:55
    #2
    Geçen sene 2021'de 35, 2022'de 40 net yapmış birisi olarak konuşuyorum ki bence daha fazla kitap bitirmene gerek yok, dilersen apoteminin fasiküllerini çözebilirsin. Şahsen ben hiç kitap bitirmemiştim, güzel bulduğum soruları çözmüştüm sadece.
  • 01-03-2023, 16:58:41
    #3
    Miracaltas65 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi günler r10 üyeleri şuan ayt matematik için kaynak önerisi istiyorum.Zor bir şey olsun.3d Orijinal acil yayınlarının ayt matematigi bitti de son 1 kaynak çözeceğim ondan dolayı
    bir matematik öğretmeni olarak tavsiyem zaten güzel kaynaklar bitirmişsin senin şuan da deli gibi deneme çözmen lazım denemedeki yanlışlarına göre konu eksiğin olan kısmı çalışman tekrar etmen yeterli+ mutlaka ama mutlaka çıkmış soruları sürekli çöz. şimdiden başarılar
  • 01-03-2023, 19:25:54
    #4
    aren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir matematik öğretmeni olarak tavsiyem zaten güzel kaynaklar bitirmişsin senin şuan da deli gibi deneme çözmen lazım denemedeki yanlışlarına göre konu eksiğin olan kısmı çalışman tekrar etmen yeterli+ mutlaka ama mutlaka çıkmış soruları sürekli çöz. şimdiden başarılar
    Hocam şuan deneme kasacagim ama bekliom yeni baskıyı.Lti kaldırıldı ya ondan dolayı 10 güne çıkar.10 güne çıkana kadar 1 kitap daha bitiririm.Ondan dolayı
  • 01-03-2023, 19:26:48
    #5
    buraktaha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen sene 2021'de 35, 2022'de 40 net yapmış birisi olarak konuşuyorum ki bence daha fazla kitap bitirmene gerek yok, dilersen apoteminin fasiküllerini çözebilirsin. Şahsen ben hiç kitap bitirmemiştim, güzel bulduğum soruları çözmüştüm sadece.
    Apotemiden de paragrafini ve trigonometrisini bitirdim hocam