buraktaha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçen sene 2021'de 35, 2022'de 40 net yapmış birisi olarak konuşuyorum ki bence daha fazla kitap bitirmene gerek yok, dilersen apoteminin fasiküllerini çözebilirsin. Şahsen ben hiç kitap bitirmemiştim, güzel bulduğum soruları çözmüştüm sadece.
Apotemiden de paragrafini ve trigonometrisini bitirdim hocam