• 28-02-2023, 16:41:41
    #1
    1 ay önce koyduğum hesaplar hepsi satıldı maddi durumdan biraz sıkışığım diye ederiinin cok altına hesap koydum anında satması gerekirken satamadım halen al sat yapan arkadaşlar sizin işler nasıl
  • 28-02-2023, 16:43:59
    #2
    depremden sonra oyuna girme hevesim kalmadı benim :/
  • 28-02-2023, 16:45:54
    #3
    PerfectHitTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    depremden sonra oyuna girme hevesim kalmadı benim :/
    pek depremle alakası olmuyor ya oyuna bağımlı olan kişi dünya yıkılsa yine oynayanlar var depremden 1 gün sonra oyuna hesap satmak için girdiğimde ful doluydu sunucu
  • 28-02-2023, 16:46:07
    #4
    🔎 WhoisTR.net
    Çok fazla hile varmış son dönemde valorantta, CS'de tam tersine hileden baya arındırılmış millet oraya geçiyormuş falan diye duymuştum.
  • 28-02-2023, 16:48:59
    #5
    Hileler ve lgbtye destek vermesü sebebiyle 4-5 ay önce sildim oynamıyorum
  • 28-02-2023, 16:50:13
    #6
    Feri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok fazla hile varmış son dönemde valorantta, CS'de tam tersine hileden baya arındırılmış millet oraya geçiyormuş falan diye duymuştum.
    çok fazla mı 3oyunda mutlaka 1tane geliyor birde velet çok fazla arttı
  • 28-02-2023, 17:16:18
    #7
    CS:GO'da eskisi gibi hile gelmeyişi ve oyunun topluluk pazarı olmadığı için piyasasının yavaştan öldüğünü düşünüyorum bir item satın alıyorsun anında değer kaybediyor çünkü en büyük eksiği oyunun.