CS:GO'da eskisi gibi hile gelmeyişi ve oyunun topluluk pazarı olmadığı için piyasasının yavaştan öldüğünü düşünüyorum bir item satın alıyorsun anında değer kaybediyor çünkü en büyük eksiği oyunun.