ben kendime yatırım yapardım
borcum varken telefon almazdım en azından borçlarımı biraz olsun rahat rahat ödeyebilene kadar
Ne yapmamı önerirsiniz?
18
●452
- 28-02-2023, 09:41:04Bence sen kararını çoktan vermişsinCanBeys adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-02-2023, 09:42:05Üyeliği durduruldukarar değil hocam hevesim öyle bir hevesim varVitruvius adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-02-2023, 09:42:38Üyeliği durdurulduhocam içeriğini bilmediğiniz konular hakkında yorum yapmanızı tavsiye etmem.fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-02-2023, 11:10:39senin nefsin bayağı haşarı genç.kredi çekiyorsun zaten batağa giriyorsun,üzerine kripto yapıyorsun dana beter dibe batıyorsun.şimdide o kadar borcun varken hala lüks telefon derdindesin. senin nefsin sana kötülük ediyor farkına varmalısın. bu gidişat iyi değil. ben markete 10kuruş borcum olsa ertesi güne kaldımıhzursuz oluyorum.borç içinde nasıl hzurulu yaşıyorsunuz anlamıyorum.
not: sözüm meclisten dışarı.zorunlu borçlanmadan bahsetmiyorum. keyfi borçlanmadan bahsediyorum - 28-02-2023, 11:24:46Üyeliği durdurulduhocam borç ile kripto paranın hiç bir bağlantısı yok kripto maaşımdan kalan paralar ve bi kaç varlığımı satmış olduğum bütçe ile biriktirdiğim paraeyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
krediyi farklı bir sebepten dolayı çok uzun zaman öncesinde çekmiştim şuan ondan yana bir problemim yok her ay ödüyorum
krediyi 150bin olarak çekmiştim kalan tutar 35bin civarı fiziki olarak her hangi bir yere borçlanmıyorum bankadan harici
anlatmak istediğim durum şu;
kredi borcumu zaten yavaş yavaş ödüyorum erken ödeyip ödememem çok bişey değiştirmez ve aylık gelirimden beni erekte etmeyen bir kısmı krediye gidiyor.
olan paramı nasıl değerlendirebilirim derecesindeyim ben
(not: 25 yaşımdayım, bilgisayar mühendisiyim bir şirkette aktif olarak çalışmaktayım, şuan ankara'da bir üniversitede yüksek lisans yapmaktayım aylık gelirim 24bin₺) - 28-02-2023, 11:30:52altın al yatırım yap.biriksin.şartmı iphone almak şimdi.böyle böyledevam edecekmi ,yarının garantisi varmı.sen şimdiden gençken yatırım yapki.ilerde kimseye muhtaç hale gelme. iphone 14 alıp nefsinin hizaya geleceğini bizlem al derim telefonu alCanBeys adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
