• 28-02-2023, 09:34:13
    #10
    ben kendime yatırım yapardım
    borcum varken telefon almazdım en azından borçlarımı biraz olsun rahat rahat ödeyebilene kadar
  • 28-02-2023, 09:36:14
    #11
    bozdurana kadar zarar etmiş sayılmazsın. bekle tekrar aynı yere gelir biz 6 ay beklediğimizi biliyoruz sonucunda kar edip kapatmıstık tabi karar sizin.
  • 28-02-2023, 09:39:04
    #12
    -trade atan arkadaş ne güzel yazmış.
    Zaman kaybı.
  • 28-02-2023, 09:41:04
    #13
    CanBeys adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anladım, teşekkür ederim

    çoğunluk telefon almamı önerirse bugün telefonu alıp resmini burada paylaşacağım
    Bence sen kararını çoktan vermişsin
  • 28-02-2023, 09:42:05
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Vitruvius adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence sen kararını çoktan vermişsin
    karar değil hocam hevesim öyle bir hevesim var
  • 28-02-2023, 09:42:38
    #15
    Üyeliği durduruldu
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    -trade atan arkadaş ne güzel yazmış.
    Zaman kaybı.
    hocam içeriğini bilmediğiniz konular hakkında yorum yapmanızı tavsiye etmem.
  • 28-02-2023, 11:10:39
    #16
    senin nefsin bayağı haşarı genç.kredi çekiyorsun zaten batağa giriyorsun,üzerine kripto yapıyorsun dana beter dibe batıyorsun.şimdide o kadar borcun varken hala lüks telefon derdindesin. senin nefsin sana kötülük ediyor farkına varmalısın. bu gidişat iyi değil. ben markete 10kuruş borcum olsa ertesi güne kaldımıhzursuz oluyorum.borç içinde nasıl hzurulu yaşıyorsunuz anlamıyorum.

    not: sözüm meclisten dışarı.zorunlu borçlanmadan bahsetmiyorum. keyfi borçlanmadan bahsediyorum
  • 28-02-2023, 11:24:46
    #17
    Üyeliği durduruldu
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    senin nefsin bayağı haşarı genç.kredi çekiyorsun zaten batağa giriyorsun,üzerine kripto yapıyorsun dana beter dibe batıyorsun.şimdide o kadar borcun varken hala lüks telefon derdindesin. senin nefsin sana kötülük ediyor farkına varmalısın. bu gidişat iyi değil. ben markete 10kuruş borcum olsa ertesi güne kaldımıhzursuz oluyorum.borç içinde nasıl hzurulu yaşıyorsunuz anlamıyorum.

    not: sözüm meclisten dışarı.zorunlu borçlanmadan bahsetmiyorum. keyfi borçlanmadan bahsediyorum
    hocam borç ile kripto paranın hiç bir bağlantısı yok kripto maaşımdan kalan paralar ve bi kaç varlığımı satmış olduğum bütçe ile biriktirdiğim para
    krediyi farklı bir sebepten dolayı çok uzun zaman öncesinde çekmiştim şuan ondan yana bir problemim yok her ay ödüyorum
    krediyi 150bin olarak çekmiştim kalan tutar 35bin civarı fiziki olarak her hangi bir yere borçlanmıyorum bankadan harici
    anlatmak istediğim durum şu;
    kredi borcumu zaten yavaş yavaş ödüyorum erken ödeyip ödememem çok bişey değiştirmez ve aylık gelirimden beni erekte etmeyen bir kısmı krediye gidiyor.
    olan paramı nasıl değerlendirebilirim derecesindeyim ben
    (not: 25 yaşımdayım, bilgisayar mühendisiyim bir şirkette aktif olarak çalışmaktayım, şuan ankara'da bir üniversitede yüksek lisans yapmaktayım aylık gelirim 24bin₺)
  • 28-02-2023, 11:30:52
    #18
    CanBeys adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam borç ile kripto paranın hiç bir bağlantısı yok kripto maaşımdan kalan paralar ve bi kaç varlığımı satmış olduğum bütçe ile biriktirdiğim para
    krediyi farklı bir sebepten dolayı çok uzun zaman öncesinde çekmiştim şuan ondan yana bir problemim yok her ay ödüyorum
    krediyi 150bin olarak çekmiştim kalan tutar 35bin civarı fiziki olarak her hangi bir yere borçlanmıyorum bankadan harici
    anlatmak istediğim durum şu;
    kredi borcumu zaten yavaş yavaş ödüyorum erken ödeyip ödememem çok bişey değiştirmez ve aylık gelirimden beni erekte etmeyen bir kısmı krediye gidiyor.
    olan paramı nasıl değerlendirebilirim derecesindeyim ben
    (not: 25 yaşımdayım, bilgisayar mühendisiyim bir şirkette aktif olarak çalışmaktayım, şuan ankara'da bir üniversitede yüksek lisans yapmaktayım aylık gelirim 24bin₺)
    altın al yatırım yap.biriksin.şartmı iphone almak şimdi.böyle böyledevam edecekmi ,yarının garantisi varmı.sen şimdiden gençken yatırım yapki.ilerde kimseye muhtaç hale gelme. iphone 14 alıp nefsinin hizaya geleceğini bizlem al derim telefonu al