senin nefsin bayağı haşarı genç.kredi çekiyorsun zaten batağa giriyorsun,üzerine kripto yapıyorsun dana beter dibe batıyorsun.şimdide o kadar borcun varken hala lüks telefon derdindesin. senin nefsin sana kötülük ediyor farkına varmalısın. bu gidişat iyi değil. ben markete 10kuruş borcum olsa ertesi güne kaldımıhzursuz oluyorum.borç içinde nasıl hzurulu yaşıyorsunuz anlamıyorum.
not: sözüm meclisten dışarı.zorunlu borçlanmadan bahsetmiyorum. keyfi borçlanmadan bahsediyorum