• 28-02-2023, 09:09:32
    #1
    Yurt disi iphone 11 alinirmi 6bin lira yilik verilen 120 gunluk hakla kulanmayi dusunuyorum
  • 28-02-2023, 09:12:36
    #2
    alınmaz kullanım hakkı bitince parçalayıp satacaksan al
  • 28-02-2023, 09:13:59
    #3
    Bence hayır bu aralar zaten fiyatları çok düştü 40bşne ıp14 gördüm hatta beklemenin tavsiye ederim veya redmi not10 cihazını tavsiye ederim kullanışlı
  • 28-02-2023, 09:15:45
    #4
    Alınır da o fiyata değil sıfırı 7500 zaten
    Kayıt ücreti arttığı için kaydetmeden 8 ay kullanırım 4 ay başka telefon kullanırım her yıl bu şekilde dersen olabilir
    Onun dışında ben olsam 8800 e 11 pro filan alırdım sıfır
  • 28-02-2023, 09:39:53
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu telefonlara nereden ulaşabiliriz satan arkadaşlar var mı ve kayıt ücreti nedir?