Alınır da o fiyata değil sıfırı 7500 zaten
Kayıt ücreti arttığı için kaydetmeden 8 ay kullanırım 4 ay başka telefon kullanırım her yıl bu şekilde dersen olabilir
Onun dışında ben olsam 8800 e 11 pro filan alırdım sıfır