• 28-02-2023, 01:18:11
    #19
    royalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar çok yakın bir arkadaşımın ( kulüp oyuncumuz ) olayın anlatayım.
    Çocukla haftada 6 gün 11 saat beraberiz.

    Arkadaşımın maddi durumu malum, yeni yeni düzeliyor kulüp vs. den sonra. Herneyse elindeki telefon bayağı eski, yeni bir telefon alayım diyor. Bakıyoruz easycep şöyle böyle vs vs
    Tam şube ismini hatırlamıyorum ilçe ismini, oradan gidip alıyor bir telefon. Getireceğiz vs. deniliyor tabii.
    Olay burada başlıyor.
    3 günde dedikleri telefonu 2 haftada getiriyorlar. Kargoya 2 hafta sonra verildikten sonra kargoyu da yanlış adrese vermişler meğerse, 1 hafta da ordan gidiyor.
    Ondan sonra güç bela telefonu eline alıyor bizimki ( beraber açıyoruz paketi ) iyi güzel falan.

    Bir de ne görelim, WiFi sorunu var cihazda iPhone ların genel yaşadığı sorunlardan yani.
    Her neyse, telefonu götürüyoruz iade vermek istiyoruz. Değişim yapalım diyorlar ama önce neymiş efendim inceleyeceklermiş. Haklarıdır tabii doğrudur, fakat buradan da bi 10-15 gün bekletiyorlar.
    10-15 gün sonra her gün farklı saatler olmak üzere müşteri hizmetleri numaralarını arıyoruz, hep inceleniyor şöyle böyle diye bir türlü biiz geçiştiriyor.
    En son şubeye gidip artık olay çıkarma seviyesine geldikten sonra bir üst modelini ( çok fark yok sanırım 300 400 TL maks ) veriyorlar. Onda da " şuanlık " sorun yok.
    Yani bizim easycep hikayemiz 2 aylık, ama telefon daha 4-5 gün oldu elimize net alalı.

    Bu anlattıklarım daha yeni yaşanan olaylar, geçen hafta alabildik telefonu elimize artık güç bela.

    Kesinlikle düşünmenizi tavsiye ederim arkadaşlar.
    Böyle bir sorun yaşamamak için Easycepin şubeleri var. Oraya gidip telefonu test ederek almak daha mantıklı olacaktır.
  • 28-02-2023, 02:59:47
    #20
    Taksit imkanını anlayamadım, kredi kartı ile mi taksit yapıyor yoksa Evkur gibi elden senetli mi taksit yapıyor? Şu sıralar instagram da reklamları çok denk geliyor bana.
  • 28-02-2023, 05:11:04
    #21
    Ben kendim telefonumu sattım uğraşmakdansa direkt satayım diye ancak 5 iş gününde gelicek para ortalama 10 12 gün de zorla geldi ( 5 gün sonunda her gün yok yarin yatırılcak yok sistem bozuldu yok yatıyor yok yattı yatacak derken) açıkcası bir daha cihaz satmayı düşünmüyorum ama alım konusunda bilmiyorum da çok şubeleri var görüp direkt alıcaksan alınabilir bir ihtimal çünkü 12 taksit yapıyorlar sanırım tek avantajı o piyasasan
  • 28-02-2023, 06:42:20
    #22
    Padre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Taksit imkanını anlayamadım, kredi kartı ile mi taksit yapıyor yoksa Evkur gibi elden senetli mi taksit yapıyor? Şu sıralar instagram da reklamları çok denk geliyor bana.
    Kredi kartına peşin fiyatına yapıyolar hocam.
    Sıfır cihazda alsak bozulma ihtimali var diğer arkadaşların bahsettiği problemler maalesef ülkenin kaderi. İşini güzel yapmayan insanlarla doluyuz. Ama telefonda sıkıntı yoksa alınabilir. Eşimin telefonunun taksidi bitsin almayı düşünüyorum açıkcası.
  • 28-02-2023, 07:48:59
    #23
    Fiyatlar fazlasıyla sıfıra yakın.
    Bende ikinci el iPhone 12 aldım, sahibinden'e eklenen günlük ilanları takip ederek çok daha ucuza istediğiniz cihazı satın alabilirsiniz.
  • 28-02-2023, 07:59:58
    #24
    turansonkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyatlar fazlasıyla sıfıra yakın.
    Bende ikinci el iPhone 12 aldım, sahibinden'e eklenen günlük ilanları takip ederek çok daha ucuza istediğiniz cihazı satın alabilirsiniz.
    hocam sorun cihaz bulmakta değil 12 ay faizsiz taksit yaptırabilmekte
  • 28-02-2023, 10:17:25
    #25
    Kategori Moderatörü
    4 ay kadar önce bir adet iPhone 7 A Grade yani %100 temiz bir cihaz almıştık.

    İlk 4 hafta şarjı falan bayağı iyi gitti. Hiç sorunu yoktu ve sıfır cihazdan farksızdı.

    5. haftaya girdiğimizde ise ekranın sol kenarından ekranın ortasına doğru büyüyen kocaman yarım daire şeklinde bir sararma meydana geldi. Bu sararma gün geçtikçe küçük çentikler halinde köşelere de sıçradı. Kullanıma engel değil diye çok önemsemedik.

    6. haftanın sonunda neredeyse 2 gün giden batarya 2 saat içinde hem de %80 dolu gösteriyorken bir anda biterek kapanmalara sebep oluyordu. Bu durumdan 1-2 gün sonra ekrandaki sararmalar kayboldu. Çünkü bataryası aşırı şişip ekranı kasadan ayırmış ve baskı azaldığı için sararmalar gitmişti…

    Gönderdik, 7-10 gün içinde yapıp teslim ettiler.
    Aradan geçen 6-7 hafta içinde bir sorun olmadı, geçtiğimiz hafta şarjdayken kapanmış olduğunu fark ettik. Şehrimizde şubesi olduğu için oraya götürdük, yeni batarya ve ekranla test edip merkeze gönderilmesi gerektiğini belirttiler.

    Servis ve destek konusunda pek sorun denk gelmedi. Ancak hiç bir şekilde güven vermiyor artık. Alalı 4 ay olmuşken 2. kez tamirlik oldu. Pazaryeri yorumlarında çifter çifter tekrar tekrar alanlar var görünüyor, o yüzden herhalde talihsiz bir durum bize denk geldi
  • 28-02-2023, 10:20:36
    #26
    grafiking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    8 Kasım 2022 tarihinde iPhone 7 A Grade yani %100 temiz bir cihaz almıştık.

    İlk 4 hafta şarjı falan bayağı iyi gitti. Hiç sorunu yoktu ve sıfır cihazdan farksızdı.

    5. haftaya girdiğimizde ise ekranın sol kenarından ekranın ortasına doğru büyüyen kocaman yarım daire şeklinde bir sararma meydana geldi. Bu sararma gün geçtikçe küçük çentikler halinde köşelere de sıçradı. Kullanıma engel değil diye çok önemsemedik.

    6. haftanın sonunda neredeyse 2 gün giden batarya 2 saat içinde hem de %80 dolu gösteriyorken bir anda biterek kapanmalara sebep oluyordu. Bu durumdan 1-2 gün sonra ekrandaki sararmalar kayboldu. Çünkü bataryası aşırı şişip ekranı kasadan ayırmış ve baskı azaldığı için sararmalar gitmişti…

    Gönderdik, 7-10 gün içinde yapıp teslim ettiler.
    Aradan geçen 6-7 hafta içinde bir sorun olmadı, geçtiğimiz hafta şarjdayken kapanmış olduğunu fark ettik. Şehrimizde şubesi olduğu için oraya götürdük, yeni batarya ve ekranla test edip merkeze gönderilmesi gerektiğini belirttiler.

    Servis ve destek konusunda pek sorun denk gelmedi. Ancak hiç bir şekilde güven vermiyor artık. Alalı 4 ay olmuşken 2. kez tamirlik oldu. Pazaryeri yorumlarında çifter çifter tekrar tekrar alanlar var görünüyor, o yüzden herhalde talihsiz bir durum bize denk geldi
    Hocam zaten sorunlu cihazları ucuza alıp düzeltebildikleri parçaları düzeltiyolar herhalde o şekilde satıyolar. Ama şimdi gidip iphone 11'e 17bin TL verip böylezırt pırt sorun çıkarırlarsa mevzu çıkar
  • 28-02-2023, 10:22:23
    #27
    Ofisten geçtiğimiz hafta bir arkadaş XS aldı çok temiz bir cihaza benziyor ben beğendim.Ayrıca 1 yıl garanti veriyorlar.