Ben kendim telefonumu sattım uğraşmakdansa direkt satayım diye ancak 5 iş gününde gelicek para ortalama 10 12 gün de zorla geldi ( 5 gün sonunda her gün yok yarin yatırılcak yok sistem bozuldu yok yatıyor yok yattı yatacak derken) açıkcası bir daha cihaz satmayı düşünmüyorum ama alım konusunda bilmiyorum da çok şubeleri var görüp direkt alıcaksan alınabilir bir ihtimal çünkü 12 taksit yapıyorlar sanırım tek avantajı o piyasasan