Taksit imkanını anlayamadım, kredi kartı ile mi taksit yapıyor yoksa Evkur gibi elden senetli mi taksit yapıyor? Şu sıralar instagram da reklamları çok denk geliyor bana.
Kredi kartına peşin fiyatına yapıyolar hocam.
Sıfır cihazda alsak bozulma ihtimali var diğer arkadaşların bahsettiği problemler maalesef ülkenin kaderi. İşini güzel yapmayan insanlarla doluyuz. Ama telefonda sıkıntı yoksa alınabilir. Eşimin telefonunun taksidi bitsin almayı düşünüyorum açıkcası.