• 27-02-2023, 20:30:55
    #10
    https://www.hepsiburada.com/iphone-1...za=Hepsiburada

    17k Hepsiburada da sıfırı 2. eli ne olduğu belli olmayan 16k orada. 1k fark var, nakit avans ile 2k faiz ödesen totelde 3k ya sıfır cihaz alırsın 2 yıl garanti.
  • 27-02-2023, 20:31:58
    #11
    trojanhorse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ben kendime iphone 12 mini aldım, kardeşimde iphone 11 aldı kasım gibi. Hiç bi problem yaşamadık. Pil seviyelerine bakıp almanızı tavsiye ederim. Tekrar alacak olsam değerlendiririm. Ancak geri alımlarda biraz sıkıntılılar. Eski iphone 6 ya 64 lira fiyat biçmişlerdi. geri isteyip telefoncuya 600 tl ye sattım.
    Şuanki telefondan memnunsanız sıkıntı yok gibi 😅 sitede yorumlarda dönüşlerin yavaş olduklarını yazmışlar kargo gönderimi yavaş demişler.
    Aynı zamanda iade için de ağır davranıyolarmış
  • 27-02-2023, 20:33:37
    #12
    Erdem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.hepsiburada.com/iphone-1...za=Hepsiburada

    17k Hepsiburada da sıfırı 2. eli ne olduğu belli olmayan 16k orada. 1k fark var, nakit avans ile 2k faiz ödesen totelde 3k ya sıfır cihaz alırsın 2 yıl garanti.
    Faiz haram hocam benlik değil o yüzden nakit avansa hiç girişmem 😅

    Geçen ay eşime vatandan aldım iphone 11 128gb
    Fibabank faizsiz kredi veriyor 3 taksit yapıyor şuan onu ödüyorum. Taksit sayısı artsa güzel olur da 3 yapıyolar en fazla
  • 27-02-2023, 20:33:41
    #13
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuanki telefondan memnunsanız sıkıntı yok gibi 😅 sitede yorumlarda dönüşlerin yavaş olduklarını yazmışlar kargo gönderimi yavaş demişler.
    Aynı zamanda iade için de ağır davranıyolarmış
    İade başıma gelmedi hocam, şu anki telefonlardan gayet memnunuz. sıfır alsak ayırt edemezdik
  • 27-02-2023, 20:34:22
    #14
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Faiz haram hocam benlik değil o yüzden nakit avansa hiç girişmem 😅

    Geçen ay eşime vatandan aldım iphone 11 128gb
    Fibabank faizsiz kredi veriyor 3 taksit yapıyor şuan onu ödüyorum. Taksit sayısı artsa güzel olur da 3 yapıyolar en fazla
    O halde yeni müşterilere faizsiz nakit avans veren bankalara bakın hocam Akbank vs veriyordu
  • 27-02-2023, 20:46:46
    #15
    Geçen yıl anneme aldım çok memnun kaldım, daha sonra arkadaşa aldık yine iyiydi. Geçenlerde İstanbul'a gitmiştim bir iş için mağazayı gördüm bakayım dedim benim telefonu verdim aldılar bende farklı telefon aldım açıkçası çok memnunum şu ana kadar 3 telefonda da bir sorun olmadı ileride ne olur bilemiyorum tabiki.

    Şu da bir gerçek ki Teknolojik ürün sonuçta Allah yapısı değil yani birşey olursa da çok birşey diyemeyiz
  • 27-02-2023, 20:52:49
    #16
    Aldım iPhone 6s bugün elime geldi. Testlerini yapacağım birkaç gün
  • 27-02-2023, 22:09:06
    #17
    easycep i övende var dövende. carrefourda satıyor yenilenmiş telefon.şahsen ordan almayı tercih ederdim.garanti ve destek bulmak adına
  • 28-02-2023, 01:15:12
    #18
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2. El düzeltilmiş telefon satıyolar iphonelar falan var fiyatı 2.el olmasına rağmen sıfırına yakın ama 12 ay taksit yapıyolar.

    Hiç telefon alan oldu mu burdan?
    huglest adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yakın bir arkadaşım i phone 11 aldı, şuanlık herhangi bir sorunu yok. Bende almayı düşünüyorum ana güvenemiyorum bir türlü.
    GoncaSevers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu takip
    Erdem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyatları çok saçma, sıfıra yakın. Nakit avans çekip taksitle almak daha mantıklı.
    texstayxin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İphone X almayı düşünüyorum bende ama bekliyorum güvenemiyorum konu takip
    dolcekoray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aldım iPhone 6s bugün elime geldi. Testlerini yapacağım birkaç gün
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    easycep i övende var dövende. carrefourda satıyor yenilenmiş telefon.şahsen ordan almayı tercih ederdim.garanti ve destek bulmak adına
    Arkadaşlar çok yakın bir arkadaşımın ( kulüp oyuncumuz ) olayın anlatayım.
    Çocukla haftada 6 gün 11 saat beraberiz.

    Arkadaşımın maddi durumu malum, yeni yeni düzeliyor kulüp vs. den sonra. Herneyse elindeki telefon bayağı eski, yeni bir telefon alayım diyor. Bakıyoruz easycep şöyle böyle vs vs
    Tam şube ismini hatırlamıyorum ilçe ismini, oradan gidip alıyor bir telefon. Getireceğiz vs. deniliyor tabii.
    Olay burada başlıyor.
    3 günde dedikleri telefonu 2 haftada getiriyorlar. Kargoya 2 hafta sonra verildikten sonra kargoyu da yanlış adrese vermişler meğerse, 1 hafta da ordan gidiyor.
    Ondan sonra güç bela telefonu eline alıyor bizimki ( beraber açıyoruz paketi ) iyi güzel falan.

    Bir de ne görelim, WiFi sorunu var cihazda iPhone ların genel yaşadığı sorunlardan yani.
    Her neyse, telefonu götürüyoruz iade vermek istiyoruz. Değişim yapalım diyorlar ama önce neymiş efendim inceleyeceklermiş. Haklarıdır tabii doğrudur, fakat buradan da bi 10-15 gün bekletiyorlar.
    10-15 gün sonra her gün farklı saatler olmak üzere müşteri hizmetleri numaralarını arıyoruz, hep inceleniyor şöyle böyle diye bir türlü biiz geçiştiriyor.
    En son şubeye gidip artık olay çıkarma seviyesine geldikten sonra bir üst modelini ( çok fark yok sanırım 300 400 TL maks ) veriyorlar. Onda da " şuanlık " sorun yok.
    Yani bizim easycep hikayemiz 2 aylık, ama telefon daha 4-5 gün oldu elimize net alalı.

    Bu anlattıklarım daha yeni yaşanan olaylar, geçen hafta alabildik telefonu elimize artık güç bela.

    Kesinlikle düşünmenizi tavsiye ederim arkadaşlar.