2. El düzeltilmiş telefon satıyolar iphonelar falan var fiyatı 2.el olmasına rağmen sıfırına yakın ama 12 ay taksit yapıyolar.
Hiç telefon alan oldu mu burdan?
Yakın bir arkadaşım i phone 11 aldı, şuanlık herhangi bir sorunu yok. Bende almayı düşünüyorum ana güvenemiyorum bir türlü.
Fiyatları çok saçma, sıfıra yakın. Nakit avans çekip taksitle almak daha mantıklı.
İphone X almayı düşünüyorum bende ama bekliyorum güvenemiyorum konu takip
Aldım iPhone 6s bugün elime geldi. Testlerini yapacağım birkaç gün
easycep i övende var dövende. carrefourda satıyor yenilenmiş telefon.şahsen ordan almayı tercih ederdim.garanti ve destek bulmak adına
Arkadaşlar çok yakın bir arkadaşımın ( kulüp oyuncumuz ) olayın anlatayım.
Çocukla haftada 6 gün 11 saat beraberiz.
Arkadaşımın maddi durumu malum, yeni yeni düzeliyor kulüp vs. den sonra. Herneyse elindeki telefon bayağı eski, yeni bir telefon alayım diyor. Bakıyoruz easycep şöyle böyle vs vs
Tam şube ismini hatırlamıyorum ilçe ismini, oradan gidip alıyor bir telefon. Getireceğiz vs. deniliyor tabii.
Olay burada başlıyor.
3 günde dedikleri telefonu 2 haftada getiriyorlar. Kargoya 2 hafta sonra verildikten sonra kargoyu da yanlış adrese vermişler meğerse, 1 hafta da ordan gidiyor.
Ondan sonra güç bela telefonu eline alıyor bizimki ( beraber açıyoruz paketi ) iyi güzel falan.
Bir de ne görelim, WiFi sorunu var cihazda iPhone ların genel yaşadığı sorunlardan yani.
Her neyse, telefonu götürüyoruz iade vermek istiyoruz. Değişim yapalım diyorlar ama önce neymiş efendim inceleyeceklermiş. Haklarıdır tabii doğrudur, fakat buradan da bi 10-15 gün bekletiyorlar.
10-15 gün sonra her gün farklı saatler olmak üzere müşteri hizmetleri numaralarını arıyoruz, hep inceleniyor şöyle böyle diye bir türlü biiz geçiştiriyor.
En son şubeye gidip artık olay çıkarma seviyesine geldikten sonra bir üst modelini ( çok fark yok sanırım 300 400 TL maks ) veriyorlar. Onda da " şuanlık " sorun yok.
Yani bizim easycep hikayemiz 2 aylık, ama telefon daha 4-5 gün oldu elimize net alalı.
Bu anlattıklarım daha yeni yaşanan olaylar, geçen hafta alabildik telefonu elimize artık güç bela.
Kesinlikle düşünmenizi tavsiye ederim arkadaşlar.