• 27-02-2023, 20:23:40
    #1
    2. El düzeltilmiş telefon satıyolar iphonelar falan var fiyatı 2.el olmasına rağmen sıfırına yakın ama 12 ay taksit yapıyolar.

    Hiç telefon alan oldu mu burdan?
  • 27-02-2023, 20:25:49
    #2
    @Esenn; hocam almıştı
  • 27-02-2023, 20:26:23
    #3
    Hocam hiç almadım ama normal telefoncular da yapıyor taksit önerim herzaman tanıdık telefoncu
  • 27-02-2023, 20:26:26
    #4
    Yakın bir arkadaşım i phone 11 aldı, şuanlık herhangi bir sorunu yok. Bende almayı düşünüyorum ana güvenemiyorum bir türlü.
  • 27-02-2023, 20:26:29
    #5
    Konu takip
  • 27-02-2023, 20:26:55
    #6
    Fiyatları çok saçma, sıfıra yakın. Nakit avans çekip taksitle almak daha mantıklı.
  • 27-02-2023, 20:28:55
    #7
    Dogukanex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam hiç almadım ama normal telefoncular da yapıyor taksit önerim herzaman tanıdık telefoncu
    Hocam o tip telefoncular bana hiç güvenilir gelmiyor ya aslında muhtemelen bunlar da onlar gibi ama bilemedim 😅

    Erdem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyatları çok saçma, sıfıra yakın. Nakit avans çekip taksitle almak daha mantıklı.
    Evet 12 taksit yaptığı için geçiriyolar sanırım

    huglest adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yakın bir arkadaşım i phone 11 aldı, şuanlık herhangi bir sorunu yok. Bende almayı düşünüyorum ana güvenemiyorum bir türlü.
    Ben de güvenemiyorum az para değil
  • 27-02-2023, 20:29:37
    #8
    İphone X almayı düşünüyorum bende ama bekliyorum güvenemiyorum konu takip
  • 27-02-2023, 20:30:04
    #9
    hocam ben kendime iphone 12 mini aldım, kardeşimde iphone 11 aldı kasım gibi. Hiç bi problem yaşamadık. Pil seviyelerine bakıp almanızı tavsiye ederim. Tekrar alacak olsam değerlendiririm. Ancak geri alımlarda biraz sıkıntılılar. Eski iphone 6 ya 64 lira fiyat biçmişlerdi. geri isteyip telefoncuya 600 tl ye sattım.