Dogukanex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam hiç almadım ama normal telefoncular da yapıyor taksit önerim herzaman tanıdık telefoncu
Hocam o tip telefoncular bana hiç güvenilir gelmiyor ya aslında muhtemelen bunlar da onlar gibi ama bilemedim 😅

Erdem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fiyatları çok saçma, sıfıra yakın. Nakit avans çekip taksitle almak daha mantıklı.
Evet 12 taksit yaptığı için geçiriyolar sanırım

huglest adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yakın bir arkadaşım i phone 11 aldı, şuanlık herhangi bir sorunu yok. Bende almayı düşünüyorum ana güvenemiyorum bir türlü.
Ben de güvenemiyorum az para değil