2. El düzeltilmiş telefon satıyolar iphonelar falan var fiyatı 2.el olmasına rağmen sıfırına yakın ama 12 ay taksit yapıyolar.
Hiç telefon alan oldu mu burdan?
Easycep'ten telefon alan var mı?
28
●1.966
- 27-02-2023, 20:28:55Hocam o tip telefoncular bana hiç güvenilir gelmiyor ya aslında muhtemelen bunlar da onlar gibi ama bilemedim 😅Dogukanex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet 12 taksit yaptığı için geçiriyolar sanırımErdem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de güvenemiyorum az para değilhuglest adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 27-02-2023, 20:29:37İphone X almayı düşünüyorum bende ama bekliyorum güvenemiyorum konu takip
- 27-02-2023, 20:30:04hocam ben kendime iphone 12 mini aldım, kardeşimde iphone 11 aldı kasım gibi. Hiç bi problem yaşamadık. Pil seviyelerine bakıp almanızı tavsiye ederim. Tekrar alacak olsam değerlendiririm. Ancak geri alımlarda biraz sıkıntılılar. Eski iphone 6 ya 64 lira fiyat biçmişlerdi. geri isteyip telefoncuya 600 tl ye sattım.