hocam ben kendime iphone 12 mini aldım, kardeşimde iphone 11 aldı kasım gibi. Hiç bi problem yaşamadık. Pil seviyelerine bakıp almanızı tavsiye ederim. Tekrar alacak olsam değerlendiririm. Ancak geri alımlarda biraz sıkıntılılar. Eski iphone 6 ya 64 lira fiyat biçmişlerdi. geri isteyip telefoncuya 600 tl ye sattım.