Geçen yıl anneme aldım çok memnun kaldım, daha sonra arkadaşa aldık yine iyiydi. Geçenlerde İstanbul'a gitmiştim bir iş için mağazayı gördüm bakayım dedim benim telefonu verdim aldılar bende farklı telefon aldım açıkçası çok memnunum şu ana kadar 3 telefonda da bir sorun olmadı ileride ne olur bilemiyorum tabiki.
Şu da bir gerçek ki Teknolojik ürün sonuçta Allah yapısı değil yani birşey olursa da çok birşey diyemeyiz