• 27-02-2023, 09:26:10
    #1
    Selamlar. Çin'den toptan ürün satın alacağım fakat Çin'de yer alan firmanın verdiği kargo fiyatları aşırı pahalı. Türkiye'de Navlungo üzerinden teklif oluşturdum ama dönen yok. Çin'den toptan ürün getirebilen var ise kargo muhabbetini nasıl uygun bir şekilde çözebildiğini söyleme şansı var mıdır? Teşekkür ederim.
  • 27-02-2023, 09:40:22
    #2
    Worakls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar. Çin'den toptan ürün satın alacağım fakat Çin'de yer alan firmanın verdiği kargo fiyatları aşırı pahalı. Türkiye'de Navlungo üzerinden teklif oluşturdum ama dönen yok. Çin'den toptan ürün getirebilen var ise kargo muhabbetini nasıl uygun bir şekilde çözebildiğini söyleme şansı var mıdır? Teşekkür ederim.
    Mesele kargosu değil çıkan vergisi o yüzden eskisi kadar insanlar çinden ürün almıyor çok kolay gümrüğe takılıyormuş gümrük müşaviri tutmaları gerekiyor.
    • umay3707
    umay3707 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 27-02-2023, 10:26:46
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesele kargosu değil çıkan vergisi o yüzden eskisi kadar insanlar çinden ürün almıyor çok kolay gümrüğe takılıyormuş gümrük müşaviri tutmaları gerekiyor.
    Vergileri önemli değil satın almak istediğim ürün için yalnızca kargo parası canımı yakacak gibi gözüküyor. Örnek veriyorum 250 dolar olan ürüne kargo fiyatı 600 dolar veriyorlar. İnanılmaz
  • 27-02-2023, 10:30:10
    #4
    Worakls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vergileri önemli değil satın almak istediğim ürün için yalnızca kargo parası canımı yakacak gibi gözüküyor. Örnek veriyorum 250 dolar olan ürüne kargo fiyatı 600 dolar veriyorlar. İnanılmaz
    Hocam vergiyi araştırırsanız onunda en 250-300 dolar çıkacağını da görürsünüz bir tanede devlete alıyorsunuz alırken değişti son düzenlemeler ile Avrupa dışından alınan ürünlerden daha fazla vergi alınıyor. vergi vereceksiniz artı gümrük müşavirinede para vereceksiniz işlemler için oda 1000-1500 tl tek işlem için ürün değeri fark etmeksizin .
    • Lordaccount01
    Lordaccount01 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 27-02-2023, 10:31:55
    #5
    bizim apartman sahibi kamyonla çinden ürün getiriyor satıyor.kamyın hatta apartmana depoya geliyor.elektronik ürünler
  • 27-02-2023, 10:45:52
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam vergiyi araştırırsanız onunda en 250-300 dolar çıkacağını da görürsünüz bir tanede devlete alıyorsunuz alırken değişti son düzenlemeler ile Avrupa dışından alınan ürünlerden daha fazla vergi alınıyor. vergi vereceksiniz artı gümrük müşavirinede para vereceksiniz işlemler için oda 1000-1500 tl tek işlem için ürün değeri fark etmeksizin .
    Evet evet her şeyin farkındayım. Durumdan haberdarım. Şöyle ki satış fiyatım tüm maliyetleri karşılıyor hatta %100 oranında kar marjı elde edebiliyorum. Bu sebeple vergi şu anlık gözümü korkutmuyor, kargoyu halledebilirsem sıkıntı yaşamayacağım.
  • 27-02-2023, 10:48:27
    #7
    @Worakls; hocam gemi kargo ile talep edin eğer uçak kargo ise fiyat absürt oluyor
  • 11-03-2023, 22:42:29
    #8
    Hocam Çin de çalıştığımız bir firma var. Toplu ürün getirtecekseniz bana ürünleri PM ile belirtirseniz gümrük vergisi dahil fiyat alıp iletebilirim size.
  • 19-12-2025, 21:39:53
    #9
    haokah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Çin de çalıştığımız bir firma var. Toplu ürün getirtecekseniz bana ürünleri PM ile belirtirseniz gümrük vergisi dahil fiyat alıp iletebilirim size.



    merhaba. ben aşağıdaki ürünü getirmek istiyorum. alibaba'da 18 cent'e 3 amperini satıyorlar toptan fiyatına. + nakliye + gümrük. ben bireysel olarak evde lambalar üretip ingiltere'ye etsy'den satıyorum, şirketim yok. bu yüzden 400 adet alibaba'dan sipariş verdim ama müşavir ücreti vs. Türkiye'den pahalı'ya geldi alamadım antrepo ücretleri de eklenince. Türkiye'de 60 TL'ye satıyorlar. Bu ürünü sen gümrük işlemleri dahil getirebilir misin? 50 TL'ye Türkiye teslim 2bin adet alırım. Ama 3 amper olacak, genelde 13 amper sunuyorlar, 13 amperin fiyatı daha pahalı 3 amper daha ucuz, benim ürünlerime lazım olanda 3 amper sigortalı olan. Bu bir kabloya vidalayıp kullanmaya yarayan ingiliz erkek fişi, siyah renk.


    https://tr.aliexpress.com/item/10050...origin_prod%3A